...

ارتقا هارد در سرفیس | چگونه هارد سرفیس را افزایش دهیم؟

هارد سرفیس

دارندگان سرفیس معمولا با سوالاتی از قبیل آیا امکان ارتقا هارد در سرفیس وجود دارد؟ چگونه میتوان هارد را در سرفیس ارتقا داد؟ روبه رو می‌شوند. برای پاسخ این سوالات با فیکسی پلاس همراه باشید.

همیشه در خاطر داشته باشید که برای تعمیرات سرفیس به نمایندگی تعمیر سرفیس مراجعه نمایید.

اگر بخواهیم یکی از نوین‌‎ترین و محبوب‌ترین تکنولوژی‌های مایکروسافت را نام ببریم، بدون شک این تکنولوژی سرفیس‌ها (surface) هستند. سرفیس‌ها دارای انواع تبلت و لپ‌تاپ‌های مختلف می‌باشند که کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید آن‌ها کنند. ویژگی‌ها و کیفیت سرفیس‌ها به قدری مناسب است که بسیاری معتقدند هزینه‌ای که در برابر این حجم از مزایا و کیفیت پرداخت می‌شود، عملا ناچیز است. اما در برخی اوقات به ارتقا هارد در سرفیس نیاز خواهیم داشت.

یکی از اصلی‌ترین قطعات سرفیس را می‌توان هارد دیسک دانست. هارد دیسک در واقع همان حافظه و ذخیره ساز در سیستم‌ها است که اغلب افراد علاقه مند به افزایش و ارتقاء آن هستند. هنگامی که هارد یک سیستم پایین است کاربران مدام با مشکلاتی مانند کند شدن یا به اصطلاح هنگ کردن سیستم مواجه می‌شوند.

اگر شما نیز علاقه‌مند به دانستن چگونگی ارتقاء هارد در سرفیس هستید، پیشنهاد می‌شود تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه مجموعه فیکسی پلاس قصد دارد هر آنچه را که نیاز است شما عزیزان برای ارتقا هارد در سرفیس خود بدانید، در اختیار شما قرار دهد.

ارتقا هارد سرفیس
ارتقا هارد سرفیس

آیا ارتقا هارد سرفیس امکان پذیر است؟

شرایط تعویض و ارتقاء هارد و رم در محصولات سرفیس محدود می‌باشد اما این به این معنا نیست که امکان ارتقاء رم و هارد برای هیچ یک از محصولات سرفیس وجود ندارد. خوشبختانه رم و هارد برخی از انواع سرفیس را می‌توان با کمک مجموعه‌ها و افراد متخصص این امر، افزایش داد.

اگر بخواهیم لیستی از سرفیس‌هایی که امکان ارتقاء رم و هارد در آن‌ها وجود دارد را در اختیار شما بگذاریم باید گفت در سرفیس‌های Pro4 و Pro3 می‌توان به ارتقاء هارد فکر کرد. هارد مناسب این تجهیزات SSD 2260 است. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید این دو محصول را با توجه به نیاز خود ارتقاء دهید.

از دیگر محصولات سرفیس که امکان افزایش هارد آن‌ها وجود دارد، Surface Book و Surface Laptop است. امکان ارتقاء هارد این محصولات با SSD 2280 NVME ممکن است. تعویض و ارتقا هارد سرفیس پرو ۸ و ۷ پلاس نیز امکان پذیر است.

شما عزیزان می‌توانید با برقراری تماس با تیم پشتیبانی فیکسی پلاس از امکان ارتقاء هارد یا رم سرفیس‌های خود اطمینان پیدا کنید. با مجموعه فیکسی پلاس امکان ارتقاء هارد انواع سیستم و تجهیزات از جمله سرفیس در سریع ترین زمان ممکن وجود دارد.

پایین بودن هارد چه مشکلاتی را ایجاد می‌کند؟ مزایای ارتقا هارد در سرفیس

ارتقا هارد در سرفیس کلیدی طلایی برای رهایی از مشکلاتی مانند فریز شدن دائم سیستم یا همان هنگ کردن آن است. بسیاری از افراد که حجم زیادی از اطلاعات و داده‌ها را در سیستم خود نگهداری می‌کنند معمولا با مشکل پردازش و آنالیز کند آنان روبه رو می‌شوند. در چنین شرایطی بهترین راه حل برای آنان ارتقاء هارد است. در ادامه به برخی از مزایای ارتقاء هارد می‌پردازیم:

  1. افزایش چشمگیر سرعت
  2. مدیریت و پشتیبانی راحت‌تر اطلاعات و داده‌ها
  3. صرفه جویی در زمان
  4. عدم قفل شدگی یا فریز شدگی سیستم
  5. اجرای برنامه‌های پرحجم و سنگین

فیکسی پلاس راه حلی طلایی برای ارتقا هارد در سرفیس

یکی از مجموعه‌هایی که می‌توانید با خیال آسوده ارتقاء هارد و رم انواع سرفیس ‌های خود را به آن بسپارید، بدون شک فیکسی پلاس می‌باشد. همانطور که قبلا اشاره شد ارتقاء رم تمامی سرفیس‌ها امکان پذیر نیست و تنها تعداد محدودی از آن‌ها امکان ارتقاء رم را دارند. مجموعه فیکسی پلاس هارد سرفیس‌های مجاز را با بهترین روش ارتقاء می‌دهد. سرفیس‌های ارتقاء یافته در نهایت عملکرد بهتر و با سرعت تری نسبت به سابق خواهند داشت.

همیشه در خاطر داشته باشید که برای خرید قطعات سرفیس به یک فروشگاه معتبر قطعات سرفیس مراجعه نمایید.

شما عزیزان حتی می‌توانید تعمیرات تخصصی انواع سرفیس و تجهیزات دیگر را با خیالی آسوده به این مجموعه بسپارید. مجموعه فیکسی پلاس با وجود ارائه بهترین خدمات، امروزه به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌ها در ای حوزه تبدیل شده است و به طور ویژه‌ای از سایر رقبا پیشی گرفته است.

جالب است بدانید شما علاوه بر مراجعه حضوری به این مجموعه می‌توانید به منظور تعمیر سیستم و تجهیزات خود درخواست تعمیر در محل نیز داشته باشید. مجموعه فیکسی پلاس سعی داشته افراد مجرب و باتجربه را در تیم خود جای دهد بنابراین نیازی نیست از بابت تعمیرات دل نگران باشید.

از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به تعمیرات سریع آن اشاره کرد. در فیکسی پلاس تعمیرات مواردی مانند مک بوک، سرفیس، کنسول بازی، لپ تاپ، آی مک و… انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *