بازی Call of Duty: Modern Warfare نسخه کرک شده

بازی Call of Duty: Modern Warfare نسخه کرک شده

بازی Call of Duty: Modern Warfare یک بازی حرفه‌ای و هیجان انگیز با ژانر اکشن است که با مولتی پلیر کامل خود می‌تواند ساعت‌ها شما و دوستانتان را سرگرم کند. داستان سرایی بازی به گونه‌ای است که شما می‌توانید خود را به راحتی در فضای بازی تصور کنید و با آن ارتباط برقرار کنید. در واقع این بازی شما را به دنیای خاکستری خود دعوت می‌کند تا با تروریسم‌ها بجنگید و دنیا را از وجود آن‌ها پاک کنید.

اگر به دنبال تجربه هیجان واقعی هستید، پیشنهاد می‌شود اسلحه‌های خود را به دست بگیرید و پا به دنیای جنگی Modern Warfare بگذارید. با فیکسی پلاس می‌توانید بهترین خدمات نصب بازی بر روی PC و لپ‌تاپ را در اختیار داشته باشید.

بخش دو نفره بازی Call of Duty: Modern Warfare

بازی Modern Warfare  دارای مود Gunfight می‌باشد که به سبب آن می‌توانید با یک دوست یا بازیکن دیگر، پا به دنیای جنگ بگذارید و دشمنان را نابود کنید. این رقابت زمانی چالش برانگیز می‌شود که هر دست به شما یک نوع سلاح داده می‌شود.

نکات بازی call of duty
نکات بازی call of duty

نکات بازی Call of Duty: Modern Warfare

با فیکسی پلاس همراه باشید تا از نکات جالب بازی Call of Duty: Modern Warfare باخبر شوید.

۱.     بخش داستانی بسیار پیچیده

داستان بازی Call of Duty: Modern Warfare از آنجایی شروع می‌شود که گروه‌های تروریستی علاوه بر خاورمیانه تمام دنیا را اشغال کردند. شما با کمک کاپیتان پرایس و سلاح‌های جنگی فوق‌العاده خود به تروریست‌‌ها شلیک کنید و سایه تاریک آن‌ها را از جهان بردارید.

در برخی از مراحل به شما اجازه داده می‌شود هم به جای نظامیان یا به جای شورشیان مشغول بازی شوید. برخی از شخصیت‌های معروف بازی شامل:

  • الکس: الکس عضو سازمان سیا است که به تازگی به دنبال یک ژنرال روسی می‌گردد.
  • کایل گریک: کایل گریک یکی از گروهبان‌های پلیس در لندن است که او هم در این بازی به دنبال دستگیری ژنرال روسی می‌باشد.

در صورتی که علاقه‌مند به بازی با نقش شورشیان باشید، می‌توانید از اسلحه‌های دست ساز آن‌ها نیز استفاده کنید و دشمنان را نابود کنید. جالب است بدانید نقشه‌های بازی به گونه‌ای طراحی شدند که شما می‌توانید ایده‌های جالبی را نیز اجرا کنید. به طور مثال شما قابلیت شلیک به لامپ‌ها جهت تاریک‌تر محیط دارید.

۲.     بازگشت حالت Spec Ops پس از مدت‌ها

در این حالت سه روش Operations،Missions  و Survival وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. در روش Operations بازیکنان با مناطقی بسیار گسترده روبه‌رو هستند که به منظور پایان رساندن بازی باید چندین هدف را به نتیجه برسانند.

در Missions   نیز همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد، بازیکنان با ماموریت‌های کوتاه‌تری دست و پنجه گرم می‌کنند. در بخش Missions   هر چقدر که بازیکن در استفاده از سلاح‌ها مهارت و سرعت عمل بهتری داشته باشد، امتیاز آن نیز بالاتر می‌شود.

در بخش Survival کاربران با دشمنانی قوی‌تر روبه‌رو خواهند شد. در این بخش بازیکنان می‌توانند با کشتن دشمنان پول دریافت کنند و در نهایت سلاح‌ها و ویژگی‌های مورد نیاز خود را بخرند.

۳.     اضافه شدن حالت‌های جدیدی به بخش آنلاین بازی Call of Duty: Modern Warfare

در نسخه‌ جدید این بازی حالت‌هایی منحصر به فرد اضافه شده است. یکی از آن‌ها همان حالت Gunfight است که پیش‌تر به آن اشاره کردیم. یکی دیگر از حالت‌هایی که به بخش آنلاین اضافه شده، Ground War است. در این حالت نقشه بازی بسیار گسترده می‌باشد و دو تیم ۳۲ نفره به بازی می‌پردازند.

۴.     نداشتن حالت زامبی

متاسفانه بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای حالت زامبی نمی‌باشد و تیم سازنده سعی داشته به جای ایجاد این بخش، به تکمیل شدن و بهبود سایر بخش‌ها بپردازد.

۵.     چشم نواز بودن گرافیک بازی

گرافیک مدرن وارفار به قدری جذاب و خیره کننده است که بازیکنان خود را به طور کامل در فضای بازی تصور می‌کنند و آن را واقعی می‌دانند.

۶.     پشتیبانی با قابلیت کراس-پلی میان تمام کنسول‌ها

فعال کردن قابلیت کراس- پلی به انتخاب بازیکنان است و در صورت دلخواه می‌توانند آن را فعال کنند.

در صورت فعال سازی کاربران می‌توانند با دوستانشان در پلتفرم‌های مختلف به بازی بپردازند و تجربه خاطره انگیز کسب کنند.

۷.     پیشرفته‌تر شدن قابلیت شخصی سازی سلاح‌ها

در بازی مدرن وارفر شما می‌توانید تمامی سلاح‌ها را مطابق با سلیقه خود و نحوه بازی ‌کردنتان، شخصی سازی کنید. به این نکته توجه کنید قابلیت شخصی سازی به شما این اجازه را نمی‌دهد که یک سلاح معمولی را به یک ابر سلاح تبدیل کنید و تنها آپگریدهای مجاز بر روی هر سلاح ۵ عدد می‌باشد.

نصب بازی call of duty
نصب بازی call of duty

پیش‌نیازهای مورد نیاز برای نصب بازی Call of Duty: Modern Warfare

  • حداقل سیستم مورد نیاز:

  • Operating System: Windows 7 64-bit (SP1) or Windows 10 64-bit
  • Processor: Intel Core i3-4340 or AMD FX-6300
  • Video: NVIDIA GeForce GTX 670 / NVIDIA GeForce GTX 1650 or AMD Radeon HD 7950 DirectX 12.0 compatible system
  • Memory: 8 GB RAM
  • Storage: 175 GB available hard drive space
  • Internet: Broadband Internet connection
  • سیستم پیشنهادی:

  • Operating System: Windows 10 64-bit latest update
  • Processor: Intel Core i5-2500K or AMD Ryzen R5 1600X Processor
  • Video: NVIDIA GeForce GTX 970 / NVIDIA GeForce GTX 1660 or AMD Radeon R9 390 / AMD Radeon RX 580 DirectX 12.0 compatible system
  • Memory: 12 GB RAM
  • Storage: 175 GB available hard drive space
  • Internet: Broadband Internet connection

خرید و دانلود اکانت اصلی برای Ps4- Ps5

اگر شما نیز به این بازی تیراندازی مدرن وارفار علاقه دارید و به دنبال خرید آن برای ps4 یا ps5 خود هستید، فیکسی پلاس یک انتخاب مناسب برای شما عزیزان است. شما می‎‌توانید خرید اکانت هکی ظرفیت ۱ و اکانت اورجینال ظرفیت ۱-۲-۳ را با بهترین قیمت از مجموعه فیکسی پلاس خریداری کنید.

خرید و دانلود اکانت اصلی برای کامپیوتر

خرید و دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare برای کامپیوتر نیز در مرکز خدمات کامپیوتری فیکسی پلاس امکان پذیر است. در این مجموعه بازی‌های کرک شده برای گرافیک ۱، ۲، ۴، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۶ و ۲۴ گیگابایت و بازی‌های اورجینال برای گرافیک ۴، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۶ و ۲۴ گیگابایت موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *