تعمیر لپ تاپ، تعمیر سرفیس، تعمیر مک بوک، تعمیر کنسول بازی

امروزه یکی از سرگرمی‌های پرطرفدار که گروه‌های سنی مختلف علاقه‌مند به انجام آن هستند، بازی‌های کامپیوتری و رایانه‌ای ( PC game یا Computer game) است.

بازی‌های کامپیوتری برای ساعت‌ها افراد را از دنیای واقعی جدا و غرق دنیای جذاب خود می‌کنند. تنوع این بازی‌ها بسیار زیاد است و همه افراد با سلیقه‌های مختلف خود، به راحتی می‌توانند سبک بازی مورد علاقه خود را بیابند. بازی‌های رایانه‌ای آنچنان طرفدار دارند که مدام ورژن‌های جدید جایگزین ورژن‌های قدیمی می‌شوند.

یکی از پرچالش‌ترین قسمت‌های مربوط به بازی‌های کامپیوتری، طریقه نصب آن‌ها است. برای بسیاری کاربران این مرحله آنچنان سخت می‌باشد که در برخی از مواقع از نصب بازی منصرف می‌شوند. اگر شما نیز با این مشکل روبه‌رو هستید، توصیه می‌شود تا پایان این مطلب با فیکسی پلاس همراه باشید.

نصب بازی روی کامپیوتر

انواع روش‌های نصب بازی در سیستم‌های کامپیوتری

نصب بازی را می‌توان از طریق راه‌های مختلف انجام داد. در ادامه به بررسی برخی از این راه‌ها می‌پردازیم:

  1. نصب بازی بر روی سیستم از طریق اینترنت: امروزه یکی از راحت‌ترین راه حل‌ها برای نصب بازی، دانلود فایل بازی‌ها از اینترنت است. فایل بازی‌ها در بسیاری از سایت‌ها به صورت رایگان قابل دانلود می‌باشد اما یکی از مشکلاتی که ممکن این راه حل به دنبال داشته باشد، احتمال ویروسی شدن سیستم شما است. اگر از این مشکل فراری هستید به شما پیشنهاد می‌شود، حتما سعی کنید سی دی‌بازی‌ها را خریداری کنید و از نصب بازی‌های رایگان خودداری فرمایید.
  2. خرید سی دی‌های بازی از فروشگاه‌های حضوری: یکی از امن‌ترین راه‌ها برای نصب بازی‌ها که احتمال ویروسی شدن سیستم در آن بسیار کم است، خرید سی دی‌های بازی است. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به مراکز مربوطه سی دی بازی‌های مورد علاقه خود راه تهیه کنید. نصب بازی با استفاده از این سی دی‌ها بسیار آسان می‌باشد و معمولا دستور العمل نصب بر روی آن نوشته شده است.
  3. خرید بازی از فروشگاه‌‌های اینترنتی: یکی دیگر از راهکارهای نصب بازی، خرید این بازی‌ها از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است. این بازی‌ها معمولا دارای رمز می‌باشند که رمز آن‌ها را باید از همان فروشگاه تهیه شده، دریافت کرد.
نصب بازی روی پی سی

خدمات نصب بازی در محل با فیکسی پلاس

به صورت کلی بازی‌های کامپیوتری را می‌توان به طریقه‌های مختلف بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ‌ها نصب کرد اما با این وجود برای بسیاری از کاربران نصب بازی فرایندی طاقت فرسا و پر چالش است. 

اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید، فیکسی پلاس راه حلی طلایی برای شما محسوب می‌شود. فیکسی پلاس دارای خدمات نصب بازی در محل می‌باشد. شما با وجود این مجموعه هر کجا که باشید می‌توانید به راحتی بازی‌های مورد علاقه خود را بر روی انواع سیستم‌های کامپیوتری و یا لپ تاپ در کمترین زمان نصب کنید. در واقع با کمک این تیم حرفه‌ای دیگر نگرانی بابت عدم نصب انواع بازی نخواهید داشت.

از آنجا که تیم مجرب فیکسی پلاس دارای بالاترین مهارت و تجربه هستند، فرایند نصب بازی بر روی هر سیستمی به سرعت قابل انجام است. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

فیکسی پلاس با دریافت کمترین سود و ارائه بهترین خدمات قصد دارد رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست آورد. 

نصب بازی کامیپوتری

مزایای نصب بازی در محل با فیکسی پلاس

  1. بدون شک افرادی که در نصب بازی دچار مشکل هستند باید از افراد یا مجموعه‌های متخصص کمک بگیرند. برای کمک گرفتن یا باید به صورت حضوری به مراکز مربوطه مراجعه کنند و یا افراد متخصص برای نصب بازی در محل حاضر شوند. بدون شک راه دوم منطقی تر و راحت‌ تر است زیرا که نیازی به حمل و نقل و جابه‌جایی سیستم‌ها نیست. جابه‌جایی سیستم‌هایی مانند کامپیوتر برای بسیاری سخت است و حتی در برخی مواقع ممکن است در این جابه‌جایی‌ها سیستم‌ها دچار آسیب دیدگی شوند.
  2. انجام سریع سرویس: از آنجا که افراد متخصص به محل شما مراجعه می‌کنند، طبیعی است که سرویس دهی با سرعت بیشتری انجام شود. در واقع با وجود فیکسی پلاس در زمان شما به طور ویژه‌ای صرفه جویی می‌شود.
  3. امنیت بالاتر: به صورت کلی نصب بازی یا تعمیرات در محل از امنیت بالاتری به نسبت مراجعه حضوری برخوردار است و افراد از حفظ اطلاعات و حریم شخصی خود مطمئن‌تر می‌شوند.
  4. تمرکز بالای متخصص: در مراجعه حضوری از آنجا که متخصص تنها بر روی سیستم شما تمرکز دارد، طبیعی است که تمرکز آن بسیار بالاتر باشد و نصب بازی با سرعت و کیفیت بهتری انجام شود.
  5. صرفه جویی در هزینه: از آنجا که هزینه رفت و آمد با وجود نصب بازی در محل حذف می‌شود، می‌توان گفت در هزینه‌ها کمی صرفه جویی می‌شود. اگر این عمل به مراکز معتبری همچون فیکسی پلاس نیز سپرده شود، هزینه نصب بازی نیز باز هم کاهش پیدا می‌کند.

امکان نصب چه بازی‌هایی بر روی انواع ویندوز وجود دارد؟

  • نصب بازی کامپیوتری ماشینی
  • نصب بازی کامپیوتری فوتبال 
  • نصب بازی کامپیوتری جنگی
  • نصب بازی کامپیوتری جی تی ای ( gta) 
  • نصب بازی کامپیوتری کودکانه
  • نصب بازی کامپیوتری دخترانه 

نکات طلایی برای نصب بازی

یکی از عللی که افراد معمولا نمی‌توانند بازی‌های کامپیوتری را نصب کنند، عدم دقت به یک سری نکات است. در ادامه به برخی از این نکات به طور خلاصه می‌پردازیم:

  1. در هنگام نصب بازی به داشتن فضا و حافظه کافی دقت ویژه داشته باشید. بسیاری از علل عدم نصب بازی مرتبط با این موضوع می‌شود.
  2. بازی که قصد نصب آن را دارید باید با مشخصات سخت افزاری سیستم شما همخوانی داشته باشد بنابراین حتما قبل از نصب بازی به مشخصاتی مانند پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی و مقدار رم توجه ویژه داشته باشید. یافتن این اطلاعات سخت افزاری به راحتی با جستجو در سیستم قابل یافتن است.
  3. خاموش کردن اینترنت: در صورتی که قصد دارید بازی‌های کرک شده را نصب کنید، پیشنهاد می‌شود اینترنت سیستم خود را خاموش کنید تا با مشکل روبه‌رو نشوید. علت این امر هم این است که ممکن است بازی نیاز به آپدیت داشته باشد و به صورت مستقیم به سایت سازنده خود متصل شود و از آنجا که شما قصد نصب فایل کرک شده بازی را دارید، سایت مانع نصب آن می‌شود.
نصب بازی روی PC

بهترین مرکز نصب بازی بر روی کامپیوتر و لپ تاپ

نصب بازی با وجود آنکه برای بسیاری چالش برانگیز است، با کمک مراکز معتبری همچون فیکسی پلاس بسیار راحت می‌شود. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید. تیم پشتیبانی شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهد کرد.

فیکسی پلاس علاوه بر نصب بازی، به تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات و سیستم‌هایی به مانند سیستم‌های کامپیوتری، لپ تاپ، کنسول‌های بازی، سرفیس ومی‌پردازد. این مجموعه حرفه‌ای ترین افراد را در تیم خود جای داده است بنابراین با وجود مجموعه فیکسی پلاس دیگر نیازی نیست نگران تعمیرات انواع سیستم‌های خود باشید. فیکسی پلاس تا پایان سرویس همیشه همراه شما خواهد بود.

تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۹۳۷۳