تعمیر لپ تاپ، تعمیر سرفیس، تعمیر مک بوک، تعمیر کنسول بازی

تعمیر لپ تاپ با توجه به حساسیت موجود در این دستگاه، موضوع بسیار با اهمیتی است که هرچه زودتر باید مشکل بررسی و رفع شود. اما از آن مهم‌تر برای کاربران، آشنایی و ارتباط با یک تیم تعمیراتی لپ تاپ معتبر و کاربلد است. چرا که هر زمان احتمال دارد انواع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گریبان‌گیر لپ تاپ شما شود.
مرکز تعمیر لپ تاپ فیکسی پلاس با داشتن یک تیم تخصصی حرفه‌ای و زبده، می‌تواند در زمینه رفع مشکلات گوناگون لپ تاپ با ارائه بهترین سرویس‌های تعمیراتی در کنار کاربران و مشتریان باشد.

 

مرکز تعمیر لپ تاپ فیکسی پلاس

تعمیر لپ تاپ و مشکلات رایج سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

آیا لپ تاپ شما مدام خاموش و روشن می‌شود؟

مرکز تعمیر لپ تاپ فیکسی پلاس با توجه به کادر باتجربه‌ای که دارد، در کمترین زمان مشکل خاموشی‌های مکرر لب تاپ شما را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن اقدام می‌نماید. امکان دارد دلیل بروز این مشکل، داغ شدن لپ تاپ باشد. از طرفی دیگر این امکان وجود دارد که پورت شارژ به مشکل برخورده باشد.
اگر وجود گرمای شدید در لپ تاپ دلیل این مشکل باشد، باید خیلی زود نسبت به زدودن گرد و غبار در لپ تاپ شما اقدام شود. در این شرایط غبار نشسته بر روی قطعات سخت‌افزاری سیستم شما، توسط کارشناسان ما با استفاده از دستگاه‌های تولید باد تمیز خواهد شد.

آیا صفحه کاملا آبی را در لپ تاپ خود مشاهده می‌کنید؟

مشاهده صفحه آبی یا همان صفحه مرگ، هشدار جدی است که نباید آسان از کنار آن گذشت. این نوع از خرابی به دو دلیل امکان دارد. یا سخت‌افزاری است و یا مشکل نرم‌افزاری است و یا به روند درایو سیستم بر‌میگردد. شاید باید هارد دیسک شما فرمت شده و مجدد سیستم‌عامل نصب نمایید.
گاهی مواقع امکان دارد در روند اجرای برنامه خطا دیده شود و به اصطلاح کرش کند. این خطا نرم‌افزاری است. شاید با انجام ری‌استارت یا انتخاب (Ctrl+Alt+Del) مشکل برطرف شود.
اگر درایور سیستم شما مشکل داشته باشد، می‌توانید با نصب مجدد آن مشکل را برطرف کنید. اما اگر مشکل در سخت‌افزار باشد، موضوع را باید به متخصص بسپارید.

آیا در لپ تاپ خود صداهای غیر معمول می‌شنوید؟

در این شرایط احتمال دارد مادربرد یا هارد دیسک و یا فن دستگاه شما مشکل داشته باشد. کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ فیکسی پلاس شرایط را بررسی کرده و در صورت وجود عیب در عملکرد فن یا مادربرد MotherBoard، نسبت به تعمیر قطعه اقدام خواهد شد.
اما امکان دارد این مشکل به هارد دیسک Hard Disk لپ تاپ شما مربوط شود. در این شرایط اطلاعات و داده‌های شما در خطر خواهند بود. کارشناسان ما با استفاده از سیستم‌های دقیق Backup گیری، ابتدا نسبت به تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات شما اقدام نموده و در دادمه قطعه معیوب را تعمیر خواهند نمود.

مرکز تعمیر لپ تاپ فیکسی پلاس 1

آیا لپ تاپ شما به اصطلاح فریز شده است؟

مواقعی امکان دارد به طور ناگهانی، لپ تاپ شما خاموش شود. در این شرایط به پایین سیستم توجه کنید. اگر حرارت بیش از حد را شاهد بودید، دلیل آن گرد و غبار بر روی فن است. این شرایط به اصطلاح فریز شدن نام دارد. باید فن تمیز شود.

آیا صفحه نمایش لپ تاپ شما سیاه شده است؟

در برخی از مواقع نیز امکان دارد شما لپ تاپ را روشن کرده‌اید، چراغ ها و فن دستگاه روشن است اما صفحه نمایش سیاه است. این مشکل در بیشتر مواقع به سلامت ماژول حافظه مربوط است. اما این امکان هم وجود دارد که مادربرد و یا CPU سیستم شما خراب شده باشند. اگر ماژول مشکل داشته باشد، تکنسین‌های مرکز تعمیر لپ تاپ فیکسی پلاس نسبت به تعویض ماژول‌های حافظه لپ تاپ شما اقدام خواهند کرد. و اگر به مادربرد و یا CPU سیستم مربوط شود، شرایط حتما بررسی خواهد شد.

 

مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ فیلکس یپلاس

آیا تصاویر در لپ تاپ شما بهم‌ریخته است؟

اگر با مشکل کندی در سیستم روبرو شدید، احتمال زیاد کارت‌گرافیک سیستم خراب شده است.

آیا روند اجرای برنامه‌ها در لپ تاپ شما کند شده است؟

در بیشتر مواقع بروز این مشکل می‌تواند به عدم فضای کافی در هارد دیسک ربط داشته باشد. البته این امکان هم وجود دارد که سیستم شما ویروسی شده باشد. در این صورت لازم است ویروس‌های سیستم شما توسط یک برنامه کاربردی شناسایی شده و نسبت به از بین بردن ویروس‌های موجود اقدام شود.
در این خصوص کارشناسان ما با برخورداری از برنامه‌ها و آنتی ویروس‌های جدید، می‌توانند به طور کامل مشکل لپ تاپ شما را برطرف کنند.

در نتیجه

شما مشتری و کاربر محترم می‌توانید از طریق شماره‌های اعلام شده، مبنی بر اعلام خرابی در سیستم خود با این مرکز در ارتباط باشید. از طرفی دیگر می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مرکز تعمیر لپ تاپ فیکسی پلاس، مشکل لپ تاپ خود را مطرح کرده و. درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان و اپراتور‌های شرکت در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. در ادامه شرایط بررسی خواهد شد و در شرایط نیاز، به هدف ارسال تکنسین به محل با مشتری هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۹۳۷۳