تعمیر لپ تاپ، تعمیر سرفیس، تعمیر مک بوک، تعمیر کنسول بازی

برخورداری از خدمات نرم‌ افزاری در محل می‌تواند، شرایط صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌های جابجایی را به همراه داشته باشد. امروزه تعداد کاربرانی که از لپ تاپ و کامپیوتر به هدف اجرای انواع فرایند‌های روتین در زندگی استفاده می‌کنند، در حال افزایش است. از طرفی دیگر شاهد آن هستیم که کارمندان بسیاری از شغل‌ها و شرکت‌های نرم‌افزاری به وابسته کاربری از رایانه، فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند. استفاده از انواع نرم‌افزار‌‌های تولید محتو‌ای متنی و بصری مانند ویرایش فیلم، طراحی، برنامه‌های مبتنی بر آفیس و یا نصب ویندوز و آنتی ویروس و غیره.

پس اگر زمانی بخش نرم‌افزار سیستم با مشکل روبرو شود، رسما تمامی فرایند‌ها متوقف خواهد شد. به همین دلیل داشتن یک سیستم پویا از اهمیت بالایی برخوردار است. پس لازم است نسبت به آگاهی از سلامت سیستم خود حساس باشید. باید به طور منظم نرم‌افزار‌های کاربردی را بروزرسانی کنید. 

در این خصوص مرکز خدمات نرم‌ افزاری  فیکسی پلاس  می‌تواند با رعایت بالاترین کیفیت‌، خدمات پشتیبانی نرم‌افزاری شرکت‌ شما را در محل فراهم آورد. 

تعمیر کامپیوتر در منزل شما

خدمات نرم افزاری در محل فیکسی پلاس

تصور کنید کسب و کار شما به واسطه کاربری از یک برنامه خاص انجام می‌شود. شروع روز سیستم را روشن کرده‌اید و نرم‌افزار مربوطه کار نمی‌کند. باید درست شود وگر‌نه روز را از دست داده‌اید. پس در این حال چاره‌ای جز انتقال سیستم به نزدیک‌ترین مرکز خدمات نرم‌افزاری وجود ندارد. برای این منظور مجبور به پرداخت هزینه زمان و جابجایی هستید. تازه باید همین مسیر را با توجه به تمام شرایط ترافیک و آلودگی دوباره طی کنید تا سیستم خود را تحویل بگیرید.

به همین خاطر ما پیشنهاد بهتری برای شما داریم. می‌توانید در چنین مواقعی به هدف کاهش اتلاف وقت و هزینه‌های اضافی، از خدمات نرم افزاری در محل فیکسی پلاس استفاده کنید. در این شرایط تنها لازم است مشکل نرم‌افزاری سیستم خود را به کارشناسان ما بگویید. برای این منظور می‌توانید به وب‌سایت فیکسی پلاس مراجعه کنید. 

پس از آن، از طریق راه‌های تماس معرفی شده درخواست خود را ثبت نمایید. در ادامه کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت و شرایط به هدف ارسال تکنسین به محل شما را فراهم خواهند کرد.‌

تکنسین‌های فیکسی پلاس با استفاده از پیشرفته‌ترین متد‌ها و مدرن‌ترین ابزار‌های نرم‌افزاری، با رعایت بالاترین کیفیت مشکل نرم‌افزار سیستم شما را در محل رفع خواهند کرد.

ویروس کشی کامپیوتر در محل

سیستم‌عامل سیستم شما به مشکل برخورده است؟

با استفاده از سیستم‌عامل می‌توانید به سخت‌افزار سیستم خود دسترسی داشته باشید. اما اگر عملکرد سیستم‌عامل شما مثل ویندوز با مشکل روبرو شود، استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر امکان پذیر نخواهد بود. در این شرایط می‌توانید از خدمات نرم افزاری در محل فیکسی پلاس استفاده کرده و مشکل را با کارشناسان ما مطرح نمایید. در ادامه پس از شناسایی مشکل بوجود آمده، در کمترین زمان تکنسین مورد نظر در محل شما حاضر خواهد شد و نصب ویندوز و مشکل سیستم‌عامل شما را برطرف خواهد کرد.

به درایور‌های سیستم‌عامل خود دسترسی ندارید؟

کاربری از قابلیت‌هایی مانند کارت گرافیک، کارت صدا، کارت شبکه و غیره در سیستم‌عامل لپ تاپ یا کامپیوتر شما، به واسطه نصب درایور‌ مخصوص هرکدام از آن‌ها انجام پذیر است. هر زمان هرکدام از این امکانات با مشکل روبرو شود، احتمالا عملکرد درایور‌‌ مشکل پیدا کرده است. برای این منظور کارشناسان خدمات نرم افزاری در محل فیکسی پلاس قادر خواهند بود رفع مشکل و یا آپدیت درایور‌های سیستم ‌شما را با بهترین شرایط فراهم آورند.

نصب فتوشاپ در محل

نرم‌افزارهای تخصصی سیستم شما اجرا نمی‌شوند؟

اجرای بسیاری از نرم‌افزار‌های کاربردی که به انواع کسب و کار‌ها مربوط است، به واسطه استفاده از یک لوح فشرده مختص در سیستم شما راه‌اندازی خواهد شد. اگر نرم‌افزار را اجرا کردید و با عدم درست فعالیت در آن روبرو شدید، احتمالا لازم است که آن را توسط دی وی همراه برنامه نصب مجدد نمایید. مثل برنامه‌های حسابداری و یا گرافیکی. 

اما شاید در برخی شرایط به دی وی دی آن برنامه دسترسی نداشته باشید. و یا احتمال دارد ورژن برنامه قدیمی شده باشد. در این حالت می‌توانید مشکل را با کارشناسان فیکسی پلاس مطرح نمایید. 

از آنجایی که خدمات نرم افزاری در محل فیکسی پلاس به نسخه اورجینال نرم‌افزار‌‌های کاربردی دسترسی دارد، می‌تواند در کمترین زمان مشکل نرم‌افزار شما را حل کند. در صورت نیاز نیز آن را با نسخه جدید آپدیت خواهد نمود.

آنتی‌ویروس سیستم شما از کار افتاده است؟

به واسطه حضور در محیط اینترنت، کلیه دیوایس‌ها از جمله لپ تاپ و کامپیوتر در خطر ویروسی شدن هستند. برای این منظور نیاز است که برای حفاظت از اطلاعات و سلامت سیستم، از یک آنتی‌ویروس کارآمد و قوی استفاده کنید. خدمات نرم افزاری در محل فیکسی پلاس می‌تواند با ارائه انواع نسخه‌های اکتیو شده، شرایط نصب بروزترین آنتی ویروس‌ها به هدف صیانت از اطلاعات سیستم شما را در محل فراهم آورد.

توجه داشته باشید طبق تجربیات کاربران، هیچ اعتمادی به استفاده از برنامه‌های آنتی ویروس موجود در وب‌سایت‌ها، که به طور رایگان یا حتی پولی در دسترس کاربران قرار داده می‌شوند نیست.

تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۹۳۷۳