تعمیر لپ تاپ، تعمیر سرفیس، تعمیر مک بوک، تعمیر کنسول بازی

تعمیر کنسول بازی شما توسط تیم حرفه‌ای فیکسی پلاس

تعمیر کنسول بازی با توجه به استقبال گسترده‌ای که از بازی‌های ویدئویی شده است، قطعا برای تمام کاربران یک چالش مهم خواهد بود. استقبال از انواع کنسول بازی به دلیل داشتن قابلیت‌های بسیار متنوع و مهیجی که دارند، در رنج سنی خاصی محدود نمی‌شود. 

انواع این بازی‌ها مانند xBox، Ps5 و Ps4 در بازار ایران ارائه شده و قابل دسترسی برای همه کاربران است. هرکدام از این بازی‌ها با شرایط و امکانات متفاوتی از کاربران و طرفداران مشخصی برخوردارند.

تکنسین‌‌‌های حرفه‌ای مرکز تعمیر کنسول بازی  فیکسی پلاس، به انواع سیستم‌های این محصولات تسلط کامل دارند. به همین خاطر این کارشناسان با شناسایی دقیق مشکل به وجود آمده، با استفاده از ابزارآلات کاملا پیشرفته آن را رفع خواهند نمود.

تعمیرات کنسول بازی

تخصص فیکسی پلاس تعمیر کنسول بازی در انواع مختلف است

مرکز تعمیر کنسول بازی  فیکسی پلاس، با توجه به داشتن تکنسین‌های کاربلد و باتجربه در خدمت شما است. در این مرکز انواع کنسول‌ها و دستگاه‌های بازی، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکیه بر دانش مدرن، با بهترین کیفیت تعمیر خواهد شد. کاربران انواع بازی‌های ویدئویی می‌توانند در صورت بروز مشکل در کنسول خود، با کارشناسان فیکسی پلاس در ارتباط بوده تا در کمترین زمان مشکل آنها برطرف شود. 

تعمیر تخصصی ایکس باکس

رفع خرابی کنسول بازی xbox به دست تیم حرفه‌ای FixiPlus

ایکس باکس یکی دیگر از کنسول‌های‌ بازی‌ شرکت مایکروسافت است. این بازی ویدئویی به عنوان ششمین نسل از انواع محصولات بازی مایکروسافت، از تکنولوژی پیشرفته‌ای برخوردار است. شما می‌توانید به صورت قانونی و یا حتی غیر قانونی نسبت به دریافت انواع بازی اقدام کنید. فیکسی پلاس به طور قانونی می‌تواند برای کاربران شرایط نصب نامحدود انواع بازی را میسر نماید.

مرکز تعمیر کنسول بازی  فیکسی پلاس می‌تواند برای ایکس باکس شما انجام خدمات از جمله تعویض آداپتور، لنز دستگاه و اسلیم و فت، تعویض آنالوگ‌ها و سوئیچ‌های دسته، تعویض جیتگ و ریبال کردن NAND  و CPU و تعویض موتور بغل درایو، ریبون پاور و غیره همه توسط متخصصان فیکسی پلاس انجام خواهد شد.

از طرف دیگر در مرکز تعمیر کنسول بازی  فیکسی پلاس برطرف کردن هنگ و فریز ایکس باکس وان، تعمیر درایو نوری و رفع مشکل صفحه قرمز و چراغ زرد، خاموشی ناگهانی دستگاه، هک و کپی خور، و سرویس درایو و دسته و کلا سرویس XBOX بدون تعویض قطعه نیز انجام می‌شود.

تعمیر کنسول ps

رفع خرابی کنسول بازی PS5 و PS4 به دست تیم حرفه‌ای FixiPlus

کنسول بازی PS4 در سال ۲۰۱۳ در کشور آمریکا رونمایی شد. اما کنسول PS5 به عنوان نسل نهم از محصولات سونی، در سال ۲۰۲۰ به جمع دیگر کنسول‌های بازی‌های ویدئویی اضافه شد. هر دو این دستگاه‌ها با داشتن قابلیت‌های جذاب توانستند خیلی سریع جای خود را در بین کاربران باز کند. 

در ادامه شرکت سونی در محصول جدید خود با نام Ps5، با افزایش قابلیت در این کنسول نسبت به محصول PD4 رضایت کاربران خود را جلب نمود.  اما شاید به دلایل متعدد، این دستگاه نیاز به تعمیر داشته باشد. 

مشکلاتی از جمله مواجه شدن با Error های متعدد، خرابی در دسته پلی‌استیشن، شنیدن صداهای غیرعادی، ویروسی شدن، عدم اتصال کنترلر، عدم کانکت شدن دستگاه به اینترنت، خرابی در دسته‌ها و عدم شارژ آنها  و غیره.

در این خصوص جای هیچ نگرانی نیست. تکنسین‌های باتجربه تعمیر کنسول بازی  فیکسی پلاس در کنار کاربران خواهند بود.

آیا هارد ایکس باکس، PS5 و یا PS4 شما آسیب دیده و نیاز به تعویض دارد؟

کلیه اطلاعات کاربر در هارد ذخیره می‌شود. این قطعه می‌تواند به واسطه نوسانات برق، ضرب‌دیدگی و یا رطوبت و غیره خراب شده و یا به تعویض نیاز داشته باشد. هارد در مدل‌های جدید ایکس باکس از حجم قابل توجهی برخوردار است. به همین خاطر کاربران نیازی به ارتقا هارد ندارند. اما در مدل های قدیمی این طور نیست. در Ps5  و PS4 خرابی در هارد می‌تواند هنگ کردن، کند شدن، عدم دسترسی به فایل‌ها، خاموشی ناگهانی دستگاه و غیره را به دنبال داشته باشد.

مرکز تعمیر کنسول بازی  فیکسی پلاس با بهترین شرایط هارد شما را ارتقاء داده و یا عیب هارد ایکس باکس، PS5 و یا PS4  شما را تعمیر خواهد کرد. در شرایط نیاز به تعویض نیز، هارد با نمونه اصل تعویض خواهد شد.

Hard Xbox

آیا مین برد ایکس باکس، PS5 و یا PS4 شما خراب شده است؟

مین برد بردی است که کلیه قطعات مهم بازی ویدئویی شما مانند پاور، آی سی‌ها، پردازشگر، رم و غیره بر روی آن نصب شده است. پس می‌توان به جرات گفت مهمترین قطعه در انواع کنسول بازی مادربرد است. خرابی این قطعه مساوی است با خرابی کامل ایکس باکس، PS5 و یا PS4 شما. تکنسین‌‌های مرکز تعمیر کنسول بازی  فیکسی پلاس در کمترین زمان مشکل مین برد دستگاه شمار را شناسایی کرده و با کیفیت لازم آن را تعمیر خواهند کرد.

آیا ایکس باکس، PS5 و یا PS4 شما زود گرم می‌شود؟

حرارت می‌تواند سلامت قطعات کنسول بازی شما را تهدید کند. قطعه فن وظیفه خنک کردن محیط سخت‌افزاری دستگاه شما را دارد. عواملی که می‌تواند موجبات خرابی در فن را ایجاد کند استهلاک، خرابی در چیپ، وجود گرد و غبار، ضربه‌های فیزیکی و غیره خواهد بود. 

سرویس تعمیراتی مرکز تعمیر کنسول بازی  فیکسی پلاس، مشکل فن  ایکس باکس، PS5 و یا PS4 شما را رفع خواهند کرد. البته اگر نیاز به تعویض باشد نیز قطعه فن با بهترین شرایط تعویض خواهد شد.

تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۹۳۷۳