تعمیر لپ تاپ، تعمیر سرفیس، تعمیر مک بوک، تعمیر کنسول بازی

تعمیر آی مک iMac و نحوه انجام آن توسط تکنسین‌ها و سرویس دهندگان تعمیراتی، برای مخاطبان و طرفداران این نوع از محصولات کمپانی اپل Apple، بسیار با اهمیت است. این دستگاه به عنوان نوعی کامپیوتر رومیزی، از سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پیچیده‌ای برخوردار است. به همین خاطر لازم است که در زمان بروز مشکل، آی مک خود را تنها به دست تکنسین‌های با تجربه و کاربلد بسپارید.
در این خصوص مرکز تعمیر آی مک فیکسی پلاس پلاس می‌تواند، شرایط رفع و تعمیر معایب موجود در این محصول را برای کاربران فراهم آورد. این مرکز تعمیراتی قادر است با استفاده از ابزار‌آلات پیشرفته و تکیه بر دانش روز دنیا، با کیفیت‌ترین خدمات و سرویس‌های تعمیراتی را برای کاربران اجرا نماید.

تعمیر تخصصی آی مک

فیکسی پلاس متخصص تعمیر آی مک iMac شما است


در این مرکز کلیه تعمیرات و تعویض قطعات با استفاده از نمونه‌های اصل و تجهیزات مدرن و روز دنیا انجام خواهد شد. به همین خاطر، مرکز تعمیر آی مک فیکسی پلاس ادعا دارد که با برخورداری از تکنسین‌های حرفه‌ای، می‌تواند بهترین خدمات تعمیراتی را برای کاربران فراهم آورد.


قطعه فن در آی مک شما مشکل پیدا کرده است؟


در حال اجرای برنامه‌های مختلف نرم‌افزاری در آی‌مک، متوجه می‌شوید که شرایط مثل همیشه نیست. یعنی سرعت اجرای فرآیندها کند شده و کیفیت قبل را ندارد. از رایج ترین دلایل این مشکل می‌توان به سلامت قطعه فن Fan در آی مک اشاره داشت.
این شرایط به عملکرد پره‌های فن مربوط است. به احتمال زیاد دلیل این مشکل می‌تواند وجود شیء خارجی در بین پره‌ها و یا به واسطه نشست آلودگی و گرد و غبار بر روی آنها باشد.
در این حالت باید خیلی زود نسبت به رفع مشکل در آی مک اقدام نمایید. چراکه گذشت زمان و ادامه این مشکل می‌تواند موجبات از کار افتادگی در قطعات دیگر سخت‌افزار آی مک را فراهم آورد. فراموش نکنید که وظیفه فن کاهش حرارت در بین قطعات سخت افزاری است.
مرکز تعمیر آی مک فیکسی پلاس می‌تواند با بهترین عملکرد نسبت به تعمیر دستگاه فن، آی مک شما را نجات دهد. در شرایطی هم که فن دستگاه به تعویض نیاز داشته باشد، فیکسی پلاس با استفاده از قطعه اورجینال فن شما را تعویض خواهد کرد.


نمایش تصاویر در صفحه نمایش آی مک وضوح همیشگی را ندارد؟


امکان دارد زمانی که با آی مک خود در حال دیدن عکس یا تماشای فیلم هستید، وجود نقاط سیاه و یا خط‌های افقی عمودی شما را آزار دهد. امکان دارد بخشی از تصویر شطرنجی و یا برفکی شده باشد. گاهی مواقع امکان دارد تصویر با سایه همراه شده باشد. این اتفاقات آزاردهنده معمولا به بروز مشکل در کارت گرافیک، مدارهای LCD، اختلالات در مین برد و یا پاور دستگاه مربوط می‌شود.
در این مواقع لازم است مشکل آی‌مک شما شناسایی شده و نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعه آسیب دیده اقدام های لازم انجام شود. مرکز تعمیر آی مک فیکسی پلاس می‌تواند شرایط تعمیر و یا تعویض قطعه مورد نظر را با بهترین کیفیت برای شما انجام دهد.

تعمیر آی مک در مرکز تخصصی فیکسی

آیا نگران اطلاعات خود در آی مک هستید و هارد دیسک خراب شده است؟

دیگر دلایل کاهش سرعت در اجرای برنامه‌ها می‌تواند به سلامت هارد دیسک آی‌مک مربوط باشد. امکان دارد در اجرای فرآیندها محدودیت‌های خاصی را مشاهده کنید.
امکان دارد در زمان انتقال دستور، فرآیندها خیلی آرام انجام شوند و انتقال فایل‌ها زمان زیادی را از شما تلف کند.حتی در بدترین شرایط امکان دارد اطلاعات ذخیره شده در آی مک ناپدید شده و دیگر به آنها دسترسی نداشته باشید. همه این اختلالات مربوط به خرابی‌های منطقی یا فیزیکی در قطعه هارددیسک است.
امکان دارد هارددیسک شما به تعمیر فیزیکی نیاز داشته باشد و یا لازم باشد از نظر نرم‌افزاری، به اصلاح سطح پلاتر، اجرای فرایند دیفرگ کردن هارد، جراحی هارد و یا ریکاوری اطلاعات هارد نیاز داشته باشد.
در همه شرایط تکنسین‌های با تجربه مرکز تعمیر آی مک فیکسی پلاس، در کمترین زمان مشکل نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری آی مک شما را شناسایی خواهند کرد. این مرکز قادر است نسبت به تعمیر آن، با استفاده از برنامه‌های کاربردی مانند بهترین نرم‌افزار‌های بازیابی اطلاعات و یا متد‌های مدرن اقدامات لازم را با رعایت بالاترین کیفیت انجام دهد.

آیا آی مک شما مدام هنگ می‌کند؟

مشکل رایج دیگری که کاربران آی مک احتمال دارد با آن مواجه ‌شوند، توقف‌های متعدد در زمان اجرای برنامه‌های مختلف است. آی مک می‌تواند شرایط اجرای انواع بازی‌های گرافیکی و استفاده از نرم‌افزارهای متفاوت را برای کاربران فراهم سازد. آی مک می‌تواند مانند یک کامپیوتر رومیزی در اجرای بیشتر پرو‌‌ژه‌ها، کاربران را با بهترین شرایط و امکانات عالی همراهی کند.
اما در کنار این قابلیت‌های ویژه و امکانات فوق‌العاده‌ای که در آی مک وجود دارد، اگر اجرای فرآیندها با توقف‌های متعدد همراه باشد، دیگر استفاده از آی مک لذت بخش نخواهد بود.
هنگ کردن‌های متعدد در ابتدا و یا در خلال اجرای برنامه‌ها، به‌هم ریختگی در تصاویر، سیاه شدن بخشی از صفحه نمایشگر، عدم وضوح در تصاویر و موارد دیگر، همه اینها می‌توانند کاربر را نسبت به کاربری از آی‌ مک دلسرد کند.

تعمیرات آی مک

امکان دارد تمامی این مشکلات گفته شده به سلامت کارت گرافیک آی مک مربوط باشد. شاید لازم است آن را تعمیر کنید و یا حتی نیاز باشد کارت گرافیک آی مک را تعویض کنید.
در هر دو حالت مرکز تعمیر آی مک فیکسی پلاس می تواند به همت تکنسین‌های با تجربه‌ای که دارد، بهترین خدمات و سرویس‌های تعمیراتی را برای کاربران آی مک فراهم آورد.
این مرکز، تعمیر کارت گرافیک را با ارائه بهترین خدمات انجام خواهد داد. در شرایطی که نیاز به تعویض قطعه باشد، فیکسی پلاس قطعه مورد نظر را با نمونه اصل تعویض خواهد نمود.
توجه داشته باشید که در مرکز تعمیراتی آی مک فیکسی پلاس، کلیه خدمات با توجه به صدور ضمانت‌نامه معتبر به مشتریان ارائه خواهد شد. مشتریان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مرکز، مشکل خود را مطرح کرده و در ادامه درخواست حضور کارشناس در محل را ثبت نمایند.
این مرکز توسط کارشناسان خود در کمترین زمان با مشتریان تماس خواهد گرفت و شرایط برای حضور تکنسین هماهنگ خواهد شد. حضور تکنسین در محل معرفی شده مشتریان، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در بهترین شرایط با استفاده از مدرن‌ترین ابزار‌های کاربردی برای تعمیر آی مک کاربران اجرا خواهد شد.

تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۹۳۷۳